نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1854
-
الف
+

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ایران امروز به کار خود پایان می دهد

هفتمین جشنواره فیلم دانشجویی ایران امروز در سیستان و بلوچستان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش آی‌فیلم 2 ، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ایران از دوشنبه ۷ اسفند/ حوت در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد .

بر اساس گزارش روابط عمومی این جشنواره ، ۳۵۷ اثر در بخش های مختلف از جمله فیلم های کوتاه داستانی، مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با تصمیم هیئت انتخاب ، ۵۹ اثر برتر ، نمایش داده می‌شود.

همچنین نامزدهای دریافت تندیس جشنواره در بخشهای انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه چهارشنبه از سوی هیات داوران معرفی خواهند شد.

در بخش ویژه این جشنواره با حضور نمایندگان ستاد مبارزه با مواد مخدر از آثار ارائه شده با موضوع پیشگیری از اعتیاد تقدیر می‌شود.

هیات انتخاب جشنواره ملی فیلم دانشجویی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: این هیأت امیدوار است برگزاری این دوره از جشنواره در سرزمین تاریخی سیستان و بلوچستان ( در جنوب شرقی ایران) ، بتواند گوشه ای از تفکرات نسل جدید دانشجویی ایران را در قالب فیلم معرفی کند .

اختتامیه این رویداد فرهنگی با حضور اهالی سینما و مسئولین ایرانی ، ساعت ۱۸ و ۳۰  دقیقه امروز چهارشنبه ۹ اسفند / حوت در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

در مدت ۳ روز نمایش آثار در این جشنواره مجموعا ۵۹ فیلم به نمایش در آمد و این آثار را «فرهاد اصلانی»، «دکتر احمد الستی»، «مهدی قربان پور»، «مازیار مشتاق گوهری» و «امیر توده روستا» داوری می‌کنند.

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ایران در حالی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود که به گفته مسئولین مربوطه ، قاچاق مواد مخدر به زیرساخت های انکشافی این استان(ولایت) آسیب بسیاری رسانده است. 

ح ح / ن ذ

نظر شما
ارسال نظر